Novice

V Adrii Mobil opažajo umirjanje trga

V novomeški družbi Adria Mobil v zadnjem času opažajo umirjanje trga počitniških vozil, predvsem pri počitniških prikolicah, beležijo pa porast naročil avtodomov in vanov. Vseeno odpuščanj v tem trenutku ne načrtujejo. Priložnosti bodo iskali z vlaganji v razvoj novih izdelkov in intenzivnejšim prodajnim pristopom, pravijo.

V Adrii Mobil opažajo umirjanje trga

V času epidemije covid-19 je evropska industrija počitniških vozil beležila izrazito rast. Zaradi specifičnih okoliščin je takrat obseg novih registracij dosegel nekaj manj kot 260 tisoč enot, kar je predstavljalo skoraj 30-odstotno rast glede na dolgoletno povprečje. Hkrati pa se je zaradi motenj v oskrbovalnih verigah panoga, podobno kot preostala industrija, soočala s številnimi izzivi pri proizvodnji, so za STA navedli v Adrii Mobil.

V zadnjem času opažajo, da se trg počitniških vozil umirja, kar je po njihovi oceni glede na preteklo povečano povpraševanje pričakovano. Najizraziteje se trg umirja pri naročilih počitniških prikolic, kjer so zaloge na trgu nekoliko večje. "Po drugi strani pa smo lahko zadovoljni z dejstvom, da v segmentu avtodomov in vanov beležimo porast naročil, kar je v skladu s trenutnimi trendi na trgu," so dejali.

Odpuščanj ne načrtujejo

V podjetju, ki zaposluje skupno 1.200 ljudi, odpuščanj v tem trenutku ne načrtujejo. Trenutno je namreč zaposlenost skladna s poslovnimi načrti, ki jih imajo za prihodnje obdobje. Kot pravijo, bodo priložnosti iskali predvsem z vlaganji v razvoj novih izdelkov in intenzivnejšim prodajnim pristopom na nekaterih vzhodnoevropskih trgih, ki kažejo večji prodajni potencial. "Nenazadnje bomo poskušali kupce navdušiti tudi z razvojem posebne edicije jubilejnih produktov, ki jih bomo trgu ponudili v letošnjem letu, v katerem blagovna znamka Adria obeležuje že 60 let svojega obstoja," so navedli.

Več si lahko preberete tukaj.